لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تمرین امروز یوونتوس

تمرین امروز یوونتوس

تمرین امروز یوونتوس به منظور آمادگی برای بازی با المپیاکوس یونان در لیگ قهرمانان اروپا در زمین تمرینی وینوو انجام شد و بازیکنان یووه زیر نظر آلگری برای این دیدار حساس آماده شدند .

طبق اخبار آلگری برای بازی چهارشنبه ، از پیرلو در ترکیب اصلی استفاده نخواهد کرد و مارکیزیو بجای او نقش بازی سازی را در میانه میدان بر عهده خواهد داشت. 

در خط هافبک بازگشت ویدال بسیار محتمل بنظر می رسد و پیش بینی می شود که پوگبا هم جز نفرات اصلی یووه باشد .

همچنین برای خط حمله هنوز گمانه زنی زیادی وجود دارد و نمی توان موراتا را بازیکن اصلی یووه در یونان دانست اما گفته می شود شانس موراتا از هموطن خود برای حضور در ترکیب فیکس بیشتر است .

نکته قابل توجه در مورد ترکیب یوونتوس می تواند بازگشت آزاموا باشد ، بازیکنی که می تواند در سمت چپ هم از نظر دفاعی و هم هجومی بهتر و موثرتر از اورا باشد . بر اساس پیش بینی ها ، فاهبک غنایی یووه در ترکیب اصلی خواهد بود .

در خط دفاعی نیز با توجه به تمرینات باز هم حضور اوگبونا ، بونوچی و کیلینی پیش بینی می شود و این در شرایطی است که با توجه به شرایط رو بهبود مارونه ، انتظار می رود او در بازی بعدی یووه در سری آ برابر پالرمو به میدان برود .

گفتنی است که تیم یوونتوس فردا بعد از ظهر راهی یونان خواهد شد و کاپیتان بوفون به همراه آلگری در کنفرانس خبری شرکت خواهند کرد .

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: